В наши дни изборът на козметика не е лесен – рафтовете са отрупани с хиляди лъскави опаковки, онлайн ни заливат безброй търговски предложения с обещания за чудеса. Усмихнати красиви момичета чакат в дрогерии и аптеки, за да разкажат (понякога твърде настоятелно) за съвършенството на този или онзи продукт.
Ние няма да ви убеждаваме в нищо.
Избрахме да ви разкажем 8 неща за нашата марка и продукти – и ще ви оставим сами да прецените защо си струва да поверите грижата за вашата кожа точно на biotrade.
25 години доказване – ден след ден
Зад гърба си имаме над четвърт век история – извървян път от първата ни лаборатория, от първия продукт, на чието етикетче бе отпечатано името “biotrade”. Ако ви е любопитно – беше семпло флаконче с вълшебния ни лосион против пъпки.
25 години… На такава възраст един човек в повечето случаи поема живота си в ръце, може би е на прага на родителството; обичал е, вкусил е вероятно и поне малко разочарование… разделил се е с някои илюзии, но дълбоко в себе си е все още по детски наивен.
За една компания обаче 25 години са си зряла възраст. Ако говорим с езика на нашата сфера – или откриваш уникалната си формула на съществуване (и буквално, и метафорично), или скоро никой няма дори да помни името ти.
Негово Величество Потребителят е единственият съдник в тази борба за естествен подбор, защото решава съдбата ни поне два пъти дневно – сутрин и вечер, пред огледалото. Ако сме изпълнили обещанията си, наш продукт ще намери отново място на тази тоалетка, нали така?!
Е, нашето име вече го познават на няколко континента – това би трябвало да е доста сигурно доказателство, че във „формулата“ biotrade сме сложили правилните съставки… и потребителите не спират да ни гласуват доверие.
Българска марка във Висшата лига на козметиката
Честно казано, България може да се похвали с традиции в козметичния сектор – но в съвсем различен сегмент на бранша, касаещ предимно продукти с етерични масла. Родните ни производства имат достойно място, запазено по уравнението „рози, лавандула и лактобацили“.
При все това, когато става дума за дерматологична козметика, ситуацията е много по- различна, защото в тази зона на „терена“ от десетилетия доминират френските марки. Достатъчно е да влезете в аптека и да се огледате за надписа „дермокозметика“ – той обикновено стои над голямата стена, където спретнато са подредени добре познати международни марки.
За незапознатите с индустрията ще е изненада, че на опаковките има десетки имена, но зад тях на практика стоят три или четири гигантски компании – класически корпоративни колоси. Това съвсем не е случайно!
Истината е, че един качествен дермокозметичен продукт се ражда в пресечната точка на медицина, козметология и най-модерните производствени технологии. За създаването му са необходими знания и научна работа, стратегия за дългосрочно развитие, и разбира се – инвестиции…
Точно там, в тази сериозна компания, ще намерите и biotrade – марка създадена, развивана, произведена в България. Принадлежаща на България. Конкурираща успешно мастодонтите в бранша.
Вярваме, че това заслужава адмирации.
Дермобранд, създаден от дерматолог – не, това не е тавтология
Ако трябва да се даде кратък отговор на въпроса какво отличава нашата дерматологична козметика от масовата, то бихме казали, че тя „разбира“ кожата и й помага да бъде здрава.
В състава на нашите продукти се влагат активни вещества, чиято роля е да повлияят върху конкретен проблем, да активират (или деактивират) специфичен процес. А кой познава процесите в кожата по-добре от един доказан дерматолог с близо три десетилетия клиничен опит?
Смеем да твърдим, че всеки продукт с марката biotrade е рожба на усиления труд, знанията и уменията на нашия екип за развойна дейност, воден от основателя на компанията и действащ дерматолог д-р Найденов.
От онзи първи вълшебен лосион, до най-новия ни реструктуриращ крем – всяка формула е разработена от неговия интердисциплинарен екип съставен от химици, биолози, лекари и технолози.
Казано простичко, в нашата лаборатория науката, дерматологията и практиката са в пълна симбиоза.
Нуждите на кожата имат значение. Възрастта – не толкова
Кожата е най-големият орган в човешкото тяло – и тя напълно отразява неговата възхитителна уникалност. Ако една жена има тънка и суха кожа, то и на 20, и на 50 основният приоритет за нея ще бъде интензивната хидратация и стимулирането на синтеза на колаген и еластин.
На свой ред, мазната и склонна към акне кожа, независимо от възрастта на притежателя си, трябва да се обгрижва така, че производството на себум да бъде контролирано и акне бактерията да няма условия за развитие.
Нашият подход при създаването на ефективна дермокозметика започва с дефиниране на нуждата от специфична грижа – какво е необходимо да върши тя, за да възстанови баланса на кожата и да хармонизира процесите в нея.
Затова на флакон с марката biotrade няма да видите препоръка за възрастов диапазон на приложение, но винаги ще откриете прецизно описание на проблема, който искаме да решим с този продукт.
Следователно това могат да бъдат :
- мазна кожа с гнойни пъпки
- стари хиперпигментации
- прекомерно изпотяване
- напукани пети
Просто и разбираемо. Работещо.
Здравето е красота, но красотата не винаги е здраве
Тъй като в полето на дермокозметиката на дневен ред стои всъщност здравето на кожата, в biotrade сме безкомпромисни – и в продуктите, и в съветите си (дори с тях да не се харесаме особено на феновете на последните модни трендове и популярни блогъри).
Не можем да ви насърчим да преследвате маниакално шоколадовия тен – нито на слънце, нито в солариум. Ние знаем какви непоправими щети на клетъчно ниво нанасят ултравиолетовите лъчи и неуморно обясняваме, показваме и доказваме, че слънцезащитата трябва да се превърне в неотменна мантра на битието ни.
Съвсем не е случайно, че във всяка от основните серии козметика за лице на нашата марка присъства продукт с висок слънцезащитен фактор. Не можем да ви похвалим също и за старателно положения грим, целящ да прикрие пъпките и петната.
Но вероятно ще бъдем малко по-благосклонни, ако ни убедите, че поне вечер не забравяте да отстраните всички пластове макиаж. За целта предлагаме избор между цели 6 измивни продукта за лице с марката biotrade – просто не пропускайте тази стъпка, важна е!
В нашите формули няма нищо излишно. Няма модерни цветове. Няма фенси сферички с магия. Има само това, което е нужно на вашата кожа, за да бъде отново здрава, а следователно и красива.
Синергия: когато ефектът надхвърля очакванията
„Синергия“ произлиза от гръцката дума – συνέργια, и означава „работят заедно“. Точно това е прецизният и деликатен механизъм, който залагаме на всяко ниво в нашите разработки.
Съставките работят заедно във формулите на продуктите, а продуктите работят заедно в рутините. С чиста съвест можем да кажем, че това е истинската ни запазена марка – нашето know-how.
Когато говорим за пълноценна рутина, подчертаваме, че 360-градусовата грижа е подход, който ще ви донесе най-много ползи. Като всичко в природата, и кожата ни се подчинява на желязна логика – тя трябва да е почистена, „напоена“ и „нахранена“ с адекватен коктейл активни вещества.
Тук въпросът изобщо не е в баснословни суми и режим от 20 стъпки! Говорим за минималистична дзен рутина, с малко, но правилно подбрани продукти – простичка, ефективна и гарантираща #nofilter селфи!
Добрият резултат: ангажимент и от двете страни
Дали продуктите biotrade работят? Смело отговаряме с „да“ и напомняме, че ние сме свършили половината от работата – създали сме уникални формули, произвели сме качествени продукти. Веднъж достигнали до вашата тоалетка обаче, те имат нужда от същата отдаденост – този път във ваше лице.
Спомнете си, че 25 години наблюдаваме хиляди хора, прилагащи терапиите на biotrade – и с абсолютна сигурност можем да твърдим, че винаги, когато те са изпълнявани усърдно и достатъчно дълго, ефектът е поразително добър.
Нека си признаем, че малцина са безкрайно методични и търпеливи, готови да посветят достатъчно време и усилия в името на заветната цел – справяне с акне, петна, пърхот…. Искаме идеални резултати. Искаме утре пъпките да ги няма, а петната – е, на тях им даваме срок до неделя, защото тогава сме на сватба!
Не става така. Не съществува чудодеен крем, който да нанесем нощес на лицето, и утре, като на магия, акнето да е само спомен. Това може да се случи, даже ви го обещаваме – но ще трябва да се постараете.
Да речем, че в крайна сметка победата се дължи 50% на нашите страхотни продукти, и 50% на вашите също толкова страхотни усилия!
Слушаме. Разбираме. Отговаряме
Носим си пъпките и подминаваме гневно огледалата. Покриваме с бретон петната на челото. Не сваляме сакото в офиса, за да не се видят мокрите подмишници… Пърхотът не личи на бялата тениска…
Ние знаем, че проблемите с кожата често хвърлят сянка върху самочувствието и самооценката ни – и това е напълно нормално. Кожата е винаги на показ, не можем да я сменим като чифт изцапани дрехи. Затова в подобна ситуация човек има нужда да бъде изслушан и разбран. Има нужда да зададе въпросите си и да получи отговори.
Всички тези 25 години от нашето развитие сме били в непосредствена близост до потребителите си – в дерматологичните кабинети, заедно с лекуващите специалисти, в аптеките, в здравните форуми. Научихме, че нашата експертиза е ценена, защото „превежда“ езика на кожата в разбираеми съвети и изпълними рутини, съобразени с всеки индивидуален случай.
За щастие в наши дни тази комуникация е още по-лесна в дигитална среда – чатове, социални мрежи, имейли. Те всички дават възможност в реално време да поискате от нас съвет и допълнителна информация, да ни дадете обратна връзка, а защо не и предложения за следващи разработки.
Екипът ни провежда ежедневни консултации с клиенти, проследява във времето резултатите от препоръчани терапии, актуализира подходящата за вас рутина, разяснява механизми на действие и съставки… Понякога пък, просто ви дава кураж да продължите в правилната посока.
Нека това са били 8 причини да помислите или преосмислите грижата за кожата си.
biotrade е марката, която вярва, че тази грижа е отговорност, но и удоволствие – струва си да я опитате, нали?